I want candy lalala,

Hey babes, idag har dagen gått fort som attan. Gick upp tidigt i ottan för att göra klart lektionsuppgifterna. Tyckte jag hittade det perfekta exemplet på analogislut, men det fallerade totalt. Eftersom det skulle vara ett och samma exempel för alla uppgifterna. Annars var det så bra, var sjukt nöjd med mig själv just i det ögonblicket, men icke.

Hade biblioteksövning mellan 10 - 11, matnyttigt. Fick leta upp lagar, proppar, tidsskrifter, böcker och dylikt. Jag har lärt mig att inte underskatta det här med att hänga med ordentligt på sådana här övningar. Gjorde det misstaget på LIU. Jag är nämligen en sådan som tänker; eh när det väl blir aktuellt tar jag reda på hur jag ska gå tillväga då. Lite dumt när de praktiskt taget lägger verktygen i händerna på oss. Har exempelvis kommit fram till att jag gillar Karnov väldigt mycket. Deras databas framförallt, så smidig.

Fixade även mitt inpasseringskort och kopplade det till mitt gamla Pay Ex konto, så nu jäklar har jag 37 kr att
skriva ut och printa för.

Basgruppsmöte 11 - 14.15. Först satt vi på Värmlands nation och sedan gick vi till G:a torget och värmde våra matlådor. Efter det Wayne's, provade deras kiwi och äpplesmoothie, no sugar only fruit. Hoppas jag fick en vitaminkick.

Lektion 2 mellan 14.15 - 16 och sedan satte jag mig på JB i ett försök att plugga gick sådär. Åkte hem stupade i säng i en halvtimme och nu försöker jag läsa.

Imorgon är vi lediga. Jag och Klara ska ses vid nio på Carolina och ha pluggdag.

Mitt problem då? Jag är konstant godissugen. Vi har en stor fet godisautomat utanför lektionssalen. Den är proppad med allt du kan tänka dig och det värsta DEN TAR KORT! Jag dör, stod i fem min idag och bara tittade längtansfullt. Sedan köpte jag en banan och risifrutti till mellis, typ gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0