Mitt lilla predikament,

Hej, idag gick jag upp relativt tidigt. Haha, eller nej vem försöker jag lura. Jag gick upp kl nio. Sedan gjorde jag mig i ordning i min egen långsamma takt. För alla er som inte vet, det är snigel varning på mig. Tog en dusch, valde omsorgsfullt ut mina kläder, sminkade mig och åt en rejäl frukost. När allt detta var gjort tänkte jag cykla till Carolina för att läsa. Precis lagom började det ösregna, rejält skyfall. Så stannade hemma, läste lite, kikade på datorn osv.

Vid ett gjorde jag lunch och vid tvåtiden befann jag mig slutligen på Carolina. Nu kommer det lilla predikamentet. Jag har seminarium imorgon, serious stuff. Jag har inte hunnit alls så långt som jag borde, även om jag faktiskt kan säga att jag snart läst 5 kapitel i Författning i utveckling. Så är 4 av dessa kapitel totalt inaktuella imorgon. Därav borde jag fixa lite kvällsmat och sedan sätta mig med näsan i böckerna.

Jag vill dock så gärna gå på Power Step ikväll. Skulle kört det passet med Klara. Nu verkar det som hon bangar för hon ska plugga, så kontentan blir. Ska jag göra samma? Jag vet vad träning innebär, först ska jag cykla dit, träna en timme, sedan hem, duscha, äta och sedan läsa. Troligt att det kommer hända. Antar att jag fick svaret redan här. Åh... Jag vill skaka loss till massvis med bra musik. Mest av allt ville jag bara ses, få lite skrattattacker och ha jäkligt kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0