Peace, development and Human right,

Idag har jag inte varit så duktig som jag önskar..! Ska byta mysdressen mot kläder och bege mig mot universitetsaulan.

Ska lyssna på Jan Eliassons föreläsning - Peace, development and Human Right - The Indispensable Connection. Har sett affischen varje morgon när jag cyklat till föreläsningarna. Så tyckte när jag fick förslaget ifall jag vill följa med, att det lät intressant och förhoppningsvis givande.

Ska ta med mig träningskläder, åker till Campus direkt efter. Ikväll får jag ta igen det jag missat under dagen, måste bl.a. sammanfatta fem rättsfall och läsa vissa avsnitt i författning och utveckling och en kommentar till RF.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0