Reccegasquen,

Min tå, aj, snyft. Igår var så kul! Vi var på Vedala nation. Jag hade lite problem med att hitta en lämplig klänning, så ska införskaffa mig en fin coctailklänning som går nedanför knäet. Maten var kanske ingen höjdare, men det var trevligt iallafall. Menyn bestod av toast skagen, älgfärsbiff och äppelpaj. Sedan var det en himla massvis med dryck till det. Vin, öl, punsch och snaps och tillslut var jag helt vimmelkantig. Ingen mer punsch för mig. Lindahls advokatbyrå var där eftersom de sponsrat recceveckan. De gjorde vår super trouper dans på scen, haha, så roligt att se. Spexet gick ok, även om det kändes som vi hade mer roligt än publiken. Så tyvärr vann vi inte, men det var kul att vi ändå hade tagit oss till final. Sedan blev det dans dans och mer dans.

På väg hem åkte jag och en tjej som heter Lisa in i varandra med cyklarna, så hennes ram gick sönder och min tå gick sönder. Den ser inte fräsch ut någonstans.

Måste få i mig mat och vatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0