Gör j*vla fucking ont,

Jag är gråtfärdig och det är sällan jag blir det av smärta. Det brukar vara av andra orsaker. Men jag har så förbaskat ont. Varje dag efter lunchtid är det som att min mage drar ihop sig och krampaktigt vrids om. Det gör så ont. Försökt lista ut vad det är, för idag är det olidligt. Magkatarr, magsår, gluten? Jag vet inte.

Jag känner en stor press inombords så funderar just på det här med magsår. Det låter mysigt. Måste till läkaren om det här fortsätter. Visst jag är bra på att inbilla mig alla möjliga saker. Men ren och skär smärta har jag svårt att tro bara är en ren inbillning. Åh, vill försvinna i ett svart hål.

Vi har tjejkväll vid 19.00, spel och knytkalas med cookies and drinks. Har startat en sms grupp så plingar i mobilen hela tiden. Vill äta upp mina kakor nu för känner mig så ynklig. Samtidigt vill jag aldrig mer någonsin äta något. För orkar inte ha såhär ont. Vill verkligen gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0