I'm life Annie, and I'm biting you in the ass!

Har precis ätit kvällsmat. Idag har jag storhandlat på ICA Maxi. Fick åka med Cicki och hennes dotter som var på besök från Stockholm. Så skönt att få skjuts och slippa cykla den långa sträckan till Willy's. Passade på att köpa riktigt tunga saker. Mjölk, juice and stuff. Så nu är mina hyllor i kylskåpet fulla till max. Ska göra den vegetariska linsgrytan imorgon. Hoppas den blir bra, Kimia ifall du läser detta, jag köpte iallafall hälften ekologiskt! Be proud.

Sedan tränade jag aerobics tvåan. Skulle tränat bodytoning passet efteråt. Men kände nej, det fick räcka. Tränar imorgon istället, ass n' abs eller bodytoning. Är helt mjuk i kroppen. Var så j*vla kul, massvis med stegkombinationer till så bra musik. Har precis duschat och satt på tvättmaskinen. Ska sätta mig och läsa nu, fast ögonen fallar ihop. Jag behöver kaffe, det dumma är att jag blir som en speedad kanin efteråt. Kanske även ska lyxa till det med en av mina avokados från min fullproppade kyl.

Såg förresten Bridesmades häromkvällen. Haha min favoritscen,"I'm life Annie, and I'm biting you in the ass!".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0