Tired as hell,

Gått upp, kammat håret, duschat, ätit och gjort en lätt sminkning. Vad mer kan begäras av mig en dag som denna. Vill träna, men just nu ska min kropp få återhämta sig från alkohol, rehab. Studentlivet är galet på så sätt att det är som att vara omgiven av vandrande alkoholsvampar. Det hittas alltid en ursäkt till att ta sig ännu ett glas!? Sånghäften, skålar, tjuvskålar och så fortsätter det i all oändlighet. Ska inte dricka något på väldigt länge, haha. Bara synen eller lukten av ett glas, usch.

Så funderar på vad jag ska göra av min dag. Jag måste in till stan vare sig jag vill det eller inte. De stänger snart, så borde med andra ord börja cykla. Sedan kanske jag skulle fortsätta cykla till Willys när jag ändå är igång. Funderar på att göra ett nya matlådor idag, tacopaj kanske? Ska ändra om i mitt recept lite, så den blir lite mer nyttig. Mitt förråd av morötter, tomater och frukt är helt slut med.

Idag är det skärpning som gäller, nu har jag haft mitt roliga. Det är dags att get down to business så att säga, haha. Skärpning med allt. Ordning och reda, träna, läsa, strukturera, laga bra mat. Borde sätta internetförbud på mig själv, för att få mer gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0