Cause' there's always gonna be another mountain, I'm always gonna wanna make it move,

För att göra en kort sammanfattning av dagen. Vid 11 tiden befann jag mig på JB med Klara. Har ställt mig i bostadskö på ÖG och smakat på en av deras goda bullar, fikabiljetten kom till användning. Har upptäckt att ÖG serverar relativt billiga sallader 35 kr. Så ifall jag inte hinner fixa matlåda, är det kanske inte hela världen ifall jag köper en kyckling eller tonfisk sallad där någon gång ibland.

Nu ska jag snart iväg och prova Bollywood dans och sedan kör jag och Klara Pump it. Dvs. "översatt" bodypump med skivstänger.

Fick idag höra att jag är väldigt glad i sättet. Har aldrig själv uppfattat mig så. Kanske är jag det, känner mig rätt lycklig för tillfället. Även om livet allt eftersom har sina dippar.

Kan bara tillägga att om några timmar är det mycket möjligt att jag har en dipp. Det är så typiskt mig, önskar ibland jag kunde hitta ett mellanläge. Skulle vara mer harmoniskt på något sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0