Count your blessings

HEEY. Skriver aldrig, allt går i ett. Det är så mycket att läsa och jag känner mig konstant efter.

Har syndat också. Häromdagen var jag och åt sushi.. Det är ok, för äter fisk. Smakade dock en kycklingbit. Den smakade inte gott alls. Sedan igårkväll blev det O'Connors. Tror det heter så, en irländsk pub i stan. Deras hamburgetallrik.. Ska ta mig i kragen! Förlåt, förlåt, förlåt. Har fem quornmatlådor i kylskåpet och drömde till och med om hur jag köpte basilikapuckar, bouletter osv. Det är bara så svårt  att motstå när jag inte äter hemma. För de vegetariska alternativen ser inte alltid så lockande ut. Oavsett jag har dragit ner ordentligt!

Varit på bio och sett Ghost Protocol, hehe. Gillar att deras stickade tröjor var snustorra efter att de nästan drunknat. Önskar mina stickade tröjor hade samma effekt.

Gick på stan igår och köpte en ljus jeansskjorta. Blev smått kär i en grön lurvig sak från Acne.

Har en sådan där ajfån nu. Börjar fungera imorgon, wiho.

Idag blir det seminarieuppgift & kanske ett eller två danspass ifall jag hinner. Annars tar jag det fre, lör, sön. Har ett riktigt fult armband på min handled. Som dock ger mig full access i en vecka att prova hur många danspass jag vill på danscenter. I måndags blev det ballet, contemporary jazz och disco. Är sugen att testa locking, house, street och jazz. Samt nybörjarklassen i contemporary. Visste inte att det fanns så mycket muskler i fötterna som det gör, mina var helt slut efter balletpasset. Kände mig som en heffaklump på hal is.
Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0